Warunki dla Programu Lojalnościowego Pharma Nord


Koszty i dostawa

Wysyłka produktów wymienionych za punkty jest bezpłatna.

Zamówienia

Można zamówić darmowy produkt po zebraniu określonej liczby punktów i
zarejestrowaniu ich na swoim profilu.

Czytaj więcej o tym, jak zbierać punkty tutaj

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, prosimy o kontakt z nami:

Zapraszamy od pon-pt w godz. 9:00-17:00
tel: 22 615 27 22
Infolinia: 800 476 510

Płatność

Zebrane punkty w programie lojalnościowym możesz wymienić na darmowy produkt.

Zwroty

Nie można zwrócić produktów otrzymanych w ramach programu lojalnościowego.

Polityka Cookie

Po złożeniu zamówienia przez sklep Pharma Nord należy skonfigurować swój profil poprzez rejestrację swojego imienia i nazwiska, adresu, numer telefonu i adresu e-mail.
Ta informacja jest niezbędna w celu przetworzenia zamówienia.
Wszystkie zapisane informacje są przetwarzane zgodnie z prawem, które oznacza że Państwa dane osobowe nie będą sprzedawane ani przekazywane osobom trzecim. Po zarejestrowaniu zawsze masz możliwość wglądu do swoich danych.

Aby zapobiec niewłaściwemu wykorzystaniu kodów zastrzegamy sobie prawo do ograniczenia liczby kodów zarejestrowanych w czasie trwania programu lojalnościowego.

PointShop jest zarezerwowany dla klientów prywatnych, którzy zbierają punkty w wyniku zakupu produktów Pharma Nord na własny użytek.
Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia zamówień w PointShopie, w przypadku podejrzenia o nadużycie. W sytuacjach budzących wątpliwości będziemy się  kontaktować z klientem.

Obsługa klienta

Zapraszamy od
pon-pt w godz. 9:00-17:00
tel: 22 615 27 22
Infolinia: 800 476 510


 Pharma Nord - Ul. Zwoleńska 24C - 04-761 Warszawa - Polska