Poland | Select other Country

Pharma Nord jest jednym z wiodących w Europie producentów leków i suplementów diety w przypadku których promowanie zdrowego stylu życia ma bardzo istotne znaczenie. Staramy się promować prozdrowotne właściwości suplementów diety z naszymi produktami o wysokiej jakości, których działanie zostało udokumentowane w licznych badaniach naukowych. Obecnie szukamy osoby do naszego biura w Warszawie.

Opis stanowiska pracy

  • przyjmowanie zamówień od klientów
  • wprowadzanie danych do systemu
  • wsparcie analityczne działu sprzedaży
  • współpraca z przedstawicielami regionalnymi
  • współpraca z działem szkoleń
  • pełna obsługa recepcji biura
  • planowanie i realizacja zaopatrzenia administracyjno biurowego
  • organizacja wyjazdów służbowych, rezerwacja hoteli, biletów


Wymagania

  • wykształcenie średnie lub w trakcie studiów
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
  • zdolności analityczne
  • dobra organizacja pracy
  • bardzo dobra znajomość programu EXCEL
  • komunikatywność, łatwość nawiązywaniu kontaktów
  • znajomość języka angielskiego
  • dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w wymiarze 40 godzin/tygodniowo
  • dyspozycyjność (możliwość wyjazdów w delegacje)


Oferujemy

  • umowa o pracę po okresie próbnym
  • możliwość rozwoju osobistego
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • pakiet socjalny
  • praca w małym zespole


Aplikacja

Aplikację w formie pisemnej CV z listem motywacyjnym przesłać na adres: Pharma Nord Poland, Zwoleńska 24C, 04-761 Warszawa. Na kopercie należy umieścić dopisek “Asystentka Działu Sprzedaży”.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.
 



Pharma Nord jest jednym z wiodących europejskich producentów suplementów diety oraz leków. Z głównego biura oraz zakładu produkcyjnego w Danii oraz z 25 spółek zależnych i 20 partnerów biznesowych za granicą, Pharma Nord obejmuje szeroki zakres geograficzny. Produkty Pharma Nord są znane i sprzedawane w Europie, na Bliskim Wschodzie i na szybko rozwijających się rynkach Azji, Rosji i Stanów Zjednoczonych.