Szukaj

    Wyniki wyszukiwania

    Zamknij

    Reklama BioActive Q10 zdobyła Gold Idea Award w Polsce




    Charakterystyczna reklama BioActive Q10„wyskakującej kobiety” zaimponowała zarówno konsumentom, jak i jury profesjonalnych reklamodawców w Polsce i zdobyła nagrodę Złotą Ideę Awards 2010 w kategorii Medycyna / Prasa.

    Idea Awards to jedyny tego typu konkurs w Polsce. Od samego początku celem konkursu było podniesienie jakości reklam na polskim rynku przez nagradzanie najlepszych z nich. Konkurs odbywa się on-line, więc każdy może głosować na swoje ulubione reklamy. Istnieje kilka kategorii i podkategorii w konkursie, a najlepsze projekty co roku otrzymują nagrody.

    W ciągu roku internauci dokonali wstępnej selekcji poprzez głosowanie na stronie internetowej konkursu. W każdym kwartale, reklama, która otrzymała najwięcej głosów, kwalifikuje się do finału, w którym wybrane reklamy oceniane są przez jury, które wybiera ostatecznie zwycięzcę.

    Ogłoszenie laureatów konkursu Idea Awards 2010 odbyła się 11 kwietnia w Casinos Polska, Hotel Hyatt w Warszawie. Piotr Kamiński, Country Manager Pharma Nord Polska osobiście odebrał nagrodę w imieniu całego polskiego zespołu.

    „Jestem bardzo zaskoczony i szczęśliwy, że ta reklama zdobyła nagrodę. Cieszę się, że została zauważona i podobała się tak bardzo internautom, że otrzymała nagrodę w konkursie Idea Awards” mówi Piotr Kamiński.

    Sukces kampanii BioActive Q10 jest widoczny w postaci otrzymanej nagrody oraz w wysokim poziomie sprzedaży.