Poland | Select other Country

Prawie co piąty Polak ma nadwagę




... aż 19% Polaków waży zbyt dużo!
Według statystyk spacerując główną ulicą jednego z polskich miast, jedna na pięć osób, które spotykasz prawdopodobnie waży za dużo. Problem nie dotyczy tylko Polaków, ale jest to ogólna tendencja państw zachodnich. Siedzący tryb życia w połączeniu z niezdrową dietą powodują otyłość, a cukier w diecie jest jednym z winowajców.

Niestabilny poziom cukru we krwi
Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że spożycie cukru niekoniecznie jest oznaką posiadania słabego charakteru. To może być sygnał ostrzegawczy, wysyłany przez organizm, świadczący o niestabilnym poziomie cukru we krwi. Stabilny poziom cukru we krwi jest niezbędny aby dokonywać właściwych i zdrowych wyborów żywieniowych.
Osoby u których poziom cukru we krwi ma tendencję do wahania częściej ulegają pokusom zjedzenia czegoś słodkiego co zdecydowanie nie sprzyja utrzymaniu szczupłej sylwetki.

Suplementy chromu
Jednym z produktów jaki pojawił się w ostatnich latach, który jest jednocześnie pierwiastkiem śladowym jest chrom.


Chrom przyczynia się do utrzymania prawidłowego poziomu cukru we krwi.

 

Coraz więcej osób przyjmuje suplementy chromu codziennie, aby utrzymać poziom cukru na prawidłowym poziomie. Jest to prosty sposób, aby odżywiać się zdrowo.

Utrzymanie stabilnego poziomu cukru we krwi ma wiele zalet:

  • Pomaga ograniczyć ochotę na słodycze
  • Ułatwia utrzymanie prawidłowej masy ciała
  • Pomaga zachować zdrową dietę oraz utratę wagi
  • Zapobiega uczuciu zmęczenia
  • Generalnie poprawia samopoczucie

 

Organizm ludzki potrzebuje cukru
Nasz organizm potrzebuje cukru, z drugiej strony ważne jest, aby ograniczyć jego spożycie . Każdy organizm jest zależny od produkcji energii wewnątrz komórek. Prawidłowo cukier jaki pozyskujemy z różnych produktów spożywczych (również ze zdrowej żywności) z krwioobiegu wnika do komórek, gdzie jest przekształcany w energię. Do tego procesu potrzebna jest insulina, która jest produkowana przez nasz organizm.

Komórki mózgu i komórki mięśniowe są szczególnie zależne od cukru. Jeśli cukier nie jest skutecznie transportowany z naszej krwi do komórek, czujemy nagłą potrzebę zjedzenia czegoś słodkiego. To zwykle spotyka nas w godzinach popołudniowych lub w krótkim czasie po posiłku.
Chrom przyczynia się do utrzymania prawidłowego poziomu cukru przez cały czas.

Dlatego ważne jest spożywanie produktów bogatych w chrom takich jak: brokuły, produkty pełnoziarniste, mięso i sery. Uzupełnienie diety suplementem zawierającym organiczne źródło chromu w postaci drożdży chromu może być również dobrym rozwiązaniem.